Відтак, протягом цього (не надто тривалого) періоду необхідно виконати наступні речі: - знайти підприємство, яке погодиться взяти Вас на проходження практики; - самостійно оформити документацію, отримати підпис від директора підприємства у кожному необхідному місці на бланках (нижче - детальніше про те, що, та як треба заповнювати); - 10-11 травня передати ці папери мені або Юрію Вікторовичу. Він віднесе документи на підпис в деканат.
УВАГА!!! Всі договори виконуються в двох екземплярах - один для інституту, один для підприємства!
Після цього один екземпляр повертається Вам.
Робота з документами.
Наполегливо раджу уважно прочитати всі бланки, щоб мати уявлення щодо офіційної частини проведення практики.
"Гуртожиток" - не потрібно редагувати, він вже заповнений та зданий. "ДК-7х додаток до наказу" - заповнювати не потрібно, але обов'язково вкажіть у коментарях повну офіційну назву свого підприємства та місто, у якому воно знаходиться. Наприклад, ЗАТ (ПП, завод, ТОВ) "32 корови", м. Нехлюйськ. "VIT.Agreement" - уважно прочитати, змінити всі прізвища, назви, дати, адреси - отримуєте придатний бланк договору. Змініть назву файлу з ""VIT" на короткий запис назви вашого підприємства. "VIT.Mail" - аналогічно до вищенаведеного прикладу, змінити всі прізвища, назви, дати, адреси та назву файлу. Ті студенти, які проходять практику на одному й тому самому підприємстві - скооперуйтеся, зробіть лише один варіант цього бланку (але у двох екземплярах), і в ньому вкажіть всіх студентів. "заява_некиев" - цей документ дає уявлення про те, як потрібно написати заяву, що ви хочете пройти практику поза межами м.Київ. Цю заяву необхідно долучити до договору (тобто, здати після травневих, разом з іншими документами).
upd by Vadim ВАЖЛИВО! В деканаті не підпишуть документи, якщо в них не буде підпису директора (або особи, що його заміщає) та печатки!